biuro@athome.waw.pl | 22 839 20 40

Od lat pomagamy w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami. Za każdą nieruchomość odpowiada dedykowany zespół – zarządca, opiekun nieruchomości oraz księgowa. Zapewnia to łatwy kontakt i dobrą komunikację. Osobiście nadzorujemy wszystkie procesy i zapewniamy naszym klientom “spokojny sen”.

  • Formalna obsługa nieruchomości

    Dbamy, żeby wszystkie formalności (m.in. ubezpieczenia, opłaty, obowiązkowe zebrania) były dopięte na ostatni guzik, a właściciele byli poinformowani o wszystkim, co się dzieje w ich wspólnocie.
  • Obsługa prawna nieruchomości

    Nasz radca prawny oraz współpracujące kancelarie prawne wspierają i ułatwiają funkcjonowanie wspólnot – doradzamy, opracowujemy potrzebne dokumenty, a także reprezentujemy przed urzędami i pomagamy w windykacji długów.
  • Gospodarka ekonomiczno-finansowa

    Prowadzimy księgowość wspólnot, przygotowujemy projekty planów gospodarczych, rozliczamy opłaty, zajmujemy się sprawami bankowymi, a także sporządzamy roczne sprawozdania finansowe. Na każdym etapie dbamy, żeby właściciele mieli pełną informację, przekazaną w jak najbardziej przystępny sposób.
  • Windykacja należności

    Wiemy, jak ważna jest dobra kondycja finansowa wspólnoty. Pilnujemy więc, by wszystkie opłaty wpływały na konto wspólnoty terminowo, jak również prowadzimy aktywną windykację należności.
  • Utrzymanie techniczne nieruchomości

    Dbamy o właściwy stan techniczny nieruchomości i wykorzystywanych urządzeń. Zapewniamy właściwe i profesjonalne prowadzenie dokumentacji technicznej wraz z wykonywaniem okresowych przeglądów i kontroli technicznych.
  • Ubezpieczenie i ochrona obiektu

    Każdy z nas chce czuć się bezpiecznie, dlatego też priorytetowo traktujemy sprawy bezpieczeństwa i ochrony budynków. Współpracujemy z solidnymi firmami i zapewniamy rzetelne ubezpieczenia.

 

pasek